110103

Måndag, idag har jag gjort nästan allt utom att plugga. Inte bra, inte alls bra. Men julen är ute, lunch med pappsen och kaffe hos farmor. Det mår man bra av! Mina orkideer har inte mått så bra i det fönstret som jag trodde de skulle gilla bäst, så nu bor alla i köket. Hoppas på det bästa! Pappsen och jag blev påkörda förut, en gamling kom i på tok för hög fart in i kurvan (så fort kör man inte ens på sommaren och absolut inte när det är isgata!) Som tur var tog den i pappas kärra som ändå skulle in på lite service. Hans bil så inte fin ut, men skyll sig själv! Imorgon ska jag plugga! Jag måste, skriva klart 2d&e är mitt mål. Sen är det bara trök ekonomi delen kvar, SUCK!! Nu blir det muskel och uthållighetspass!


Kommentarer
Postat av: sara

haha, vad du är rolig. :)



men skämt åsido, tack för ditt stöd! det betyder mycket. <3

2011-01-04 @ 08:34:21
URL: http://smuls.blogg.se/
Postat av: Tove

Snygg blogg. Vad händer idag? :)

2011-01-04 @ 13:12:24
URL: http://absolutaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0