110105

Dagen startade med latte på staden med världens vackraste tjockis! Läppglans och borste i högsta hugg, lovely you! Nästa gång tycker jag att det är vi plus en mini! Det är fantastiskt att strosa omkring med en bästa vän, inga krav. Bara härligt småprat om allt och inget. Ett par affärer och inget shoppande, men jag är bra sugen på en klänning. Kanske något att ha på lördag, A var sugen att gå på stan och kika lite imorgon. Så kanske lite fattigare imorgon. Dagen fortsatte med att jag klarade av en till av tentafrågorna. Körde fast på samma skit igen, så trött på dem! men söta mammsen kan ju allt! Hur bra som hellst, massa tips så imorgon ska jag göra klart tänkte jag! Behöver en lång helg helt ledig innan jag beger mig in på sista veckan på denna kurs. Under kvällens tidiga timme kom tre kvinnor på fika. En del av matlagningsgänget. Lite fika och småprat. Härligt avslut på dagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0