110106

Hemtentamen är inskickad på vinst eller förlust. Nu vart jag så trött på skiten att det fick duga. Söta mamsen hjälpte mig fatta igår. Många diskussioner med klasskompisar har underlättat något förfärligt! På måndag är det iväg till skolan igen! trodde vi var lediga, men icke! Sista veckan på den här kursen, ledig på fredag! Då fyller A år, men han ska ju givetvis göra två trettontimmars pass i helgen. Tråkigt för han, men jag får väl städa och fixa. Baka en liten kaka, eller tårta.

Projektet att lägga upp gardinerna har legat på is väldigt länge. Jag hatar att sy gardiner, för lätt kanske? Går för fort kanske? Konstigt, det tar högst en halv timme när jag väl börjar. Får ta tag i det, är lite sugen på nya. Tunna vita, ihop rynkade med släp. Men ekonomin tillåter inte det så det är väl bara att sy upp de befintliga.

Projekt-åka-till-thailand-över-jul/nyår är i rullning. Vissa gropar längs vägen, men det ska vi nog lösa. Mitt problem är att jag är si sådär femtontusen kort plus fickpengar. Jobbajobbajobba! Chefen är på semester i ett par veckor nu, men sen får jag börja flirta med henne! Det vore så härligt, vi är ett bra gäng på ca 12pers. Då kan man ju göra vad man vill, alltid någon som vill hitta på något och någon som vill ligga på stranden! Jag tänkte att jag skulle laggt upp lite minnes bilder från thailand när jag var där. Men min externahårddisk är hos pappsen! Imorgon ska jag dit så kanske då!

Vem hittar på att det är röda dagar? Jag har ingen nytta av det, pluggat som ett as hela dagen. A jobbar, Mammsen jobbar. Jag och A skulle ju gått på staden idag, men det var folktomt! Men imorgon gör vi ett nytt försök! Väldigt sugen på en klänning faktiskt! Den kunde ju varit i en butik som jag fått presentkort i men neee.

Började kolla på "svärdet och spiran" igår, var faktiskt bra. Så nu får jag spendera tre kvällar till framför den!


Kommentarer
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-01-07 @ 01:30:45
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0