110110

Göööör trött! Inte många timmars sömn i natt, men det tar jag väl igen snart! Åkte motvilligt till skolan, onödigt. Det konstaterade jag efter fem minuter. Det är intressant, men..ja fick inte ut så mycket av det. Åkte lagom till lunch, hoppade av hos mammi och där stannade jag länge. Vi lagade mat,  dream team! Kaffe är ett måste, givande samtal, jobbiga och utbildande. Mor börjar bli gamal, hon ser inte längre att plocka ögonbrynen utan glasögon (det går inte att plocka med glasögonen på) men det fixade jag! Väldigt trevligt att umgås med mammi!

Helgen bjöd på 30 års fest, jätte trevligt. Lite shopping på söndagen, massa t-shirts! A köpte en bamse tv som jag inviger just nu. Eller vi kollade på film igår men nu är det ju tv!



Födelsedagsbarnet förbereder



Hihihi :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0