110113

Idag har det varit otroligt vackert ute, solen sken för mig tror jag. Jag vill tro det iaf, det gav mig hopp och styrka. Jag är omgiven av fantastiska människor. Slutseminarie i skolan idag, vo provade akvariemetoden (??) Det var ganska roligt, jag hamnade i mitten cirkeln och vi fick börja prata. Ett pratglatt gäng som gärna pratade lite i mun på varandra, men vi fick sagt riktigt mycket! Sen kom utmaningen, ytter ringen skulle prata, vi fick inte säga något. Skit svårt! Bra övning iaf! En dejt med pappsen, han bjöd på helgmat och följde med till affären. Det skulle shoppas inför födelsedagen här hemma, det blev allt jag skulle ha, men glömde av hemmet! Jaja vi klarar oss nog ett tag ändå! Nu bakas det bullar! Har varit sugen på det jätte länge och nu doftar det ljuvligt här hemma! Imorgon blir det helgmat till lunch! Lite städ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0