110116

Mysteriet om den bort tappade mobil sladden till datan är löst! Den låg så logiskt i mitt pennställ..jaja det var väl stökigt på skrivbordet och där syntes den ju inte. Den missen gör jag inte om. Gårdagen bjöd på väldigt trevligt sällskap framför "dear John" lite mer filmsugna så jag plockade fram min absoluta favorit "Fantomen på operan". Grannen fick nog sitt igår, men det gör inget, han hejjade så glatt förut!

Food is art sägs det, och jag kan inte annat än att hålla med! Jag har garnerat smörgåstårtan till i eftermiddag precis, kan inte annat än säga att jag är nöjd. More iss less är mitt motto! Om en stund trillar gästerna in och sambon klev precis upp. Damsugarn ska fram och extrabordet skall skruvas ihop, inget mer! Underbart!



Man kunde kanske vara en bättre fotograf när man pratar om konst, men ni fattar grejen iaf!



Mina fina vaniljbullar!

Nu är kalaset över, det var ett väldigt bortfall. Många sjuka nu, himla tråkigt både för oss och dem som är sjuka. Men vi var ett tappert och trevligt gäng här! Nu är här färdig städat och diskmaskinen skvalpar lugnt i köket. En perfekt söndag avslutas med solsidan på tv4! Fantastiskt rolig serie!

Jag känner mig väldigt peppad för skolan nu, lång helg med massa hemma fix var precis vad jag behövde! Mycket hemmaplugg står på schemat såg jag! Det gillar jag. Nästa kurs blir det nog ännu mer hemma plugg, såg ut som om det mer eller mindre bara var tisdag och fredag i skolan i fem veckor (sista veckan var en torsdag ist, men gud vad härligt!) Hoppas att jag kan klämma in lite jobba där oxå! Måste ha en liten back up för sommaren och till thailandsresan! Så laddad! Jag kommer definitivt överleva nästa vinter utan problem med en sådan resa i siktet! Det har varit en totalt för lång vinter igen, det känndes förra veckan och den innan det. Nu är jag trött på vintern och känner mig sådär halv deppig. Skönt med lite ljusa projekt i sikte!


Kommentarer
Postat av: Linda

Önskar de fanns en gilla knapp på bloggen med :D "GILLA"

2011-01-16 @ 17:49:11
URL: http://lindawennerdahl.blogg.se/
Postat av: monica

hihi det skulle jag med vilja ;P det var så otroligt gott!! :D

2011-01-16 @ 19:59:14
URL: http://manippen.blogg.se/
Postat av: Daniel

jag tror att det är dags att du städar det där skrivbordet som vi pratade om... ;p

2011-01-16 @ 22:41:00
URL: http://badsoundkillsgreatmusic.blogg.se/
Postat av: sara

vilken fantastiskt fin smörgåstårta! vad duktig du är. :)

2011-01-17 @ 16:34:14
URL: http://smuls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0