110121

En härlig dag på jobbet idag. Massor att göra, jag var i mitt esse! Första timmen var lite sådär iof, så många fantastiska människor att prata med! Massa kärlek! Åååh jag blir så glad när jag varit där! Jag älskar verkligen mitt jobb, men jag vill inte ha de arbetsuppgifterna jag har (inte föralltid iaf). Jag ser helt nya saker där nu, Vad jag måste lärt mig mycket på lite drygt en månad. Det bådar gott för framtiden! Det blev en lång eftermiddag, med huvudvärk. Inget ovanligt när jag jobbat, eller när jag jobbade heltid var det inte så. Men nu för tiden är det så. Man vänjer väl sig med alla lösningsmedel när man är där förjämnan. Så min slutsats är att det är nog inte ett så hälsosamt jobb. På måndag är det dags att jobba lite igen! Jag ska lära mig nya saker, inga ömtåiga kläder för här ska arbetas med stark syra. Jag gillar inte syra. Spänner mig som fasen för att inte klanta till det. HNO3 är inget vidare att få på sig, I KNOW! Men det är nog den trevligare H2SO4 som väntar mig på måndag! Hehe halv kul historia om 1 dagen efter min arbetslöshet så fick jag komma in på en ny avdelning, upparbetning av mineraler. En variant så använder man sig av en syra som driver ut vätska (eller något liknande). Hur som hellst, skitnervös äver allt nytt och så får man veta att om man får den syran på sig i storlek som en femkrona (!) så är det sten kört. Dead meat liksom. Fanns ett nödkitt som man skulle ha nära tillhands ifall man råkade skvätta på sig.

Mycket tröktjöt blev det, men vi har bokat thailandsresa! Fantastiskt härligt att se fram emot! Finaste sambon handlade i dag när jag jobbade, hackade upp allt till taco´s kvällsmaten. Raderade och ominstalerade min dator, nu är den riktigt bra! Måste erkänna att jag har det väldigt bra! Han och bror sin spelar COD nu, ett team spel med zomies. Rätt kul att höra på dem faktiskt! Jag ska nog hoppa i säng, trött som ett as! Ska försöka ta mig upp till morgonpasset på gymmet. Om jag orkar! Sen blir det massa plugg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0