110122

Idag har jag varit riktigt duktig! Och dagen är ju inte slut än på länge! Jag har läst hela boken som jag så snällt fick låna. Skrivkramp i handen efter allt antecknade. Svårt att veta exakt vad som är viktigt inför kommande veckor. Men nu har jag mig en bra grund! Nattgästen har åkt, efter ett par timmar med broderligt sällskapande framför PS3. Nu är jag ensam och spelar bra musik! Kaffe gäst på ingång, tror jag, senare i em sades det. Kaffe är ju aldrig fel! Kvällen kommer att bli jätte lugn, helt enligt mina planer! Vad ska man göra imorgon är frågan? Ingen bok att läsa, de har skickats men inte anlänt till min lilla stad. Kvalitets tid med nära och kära kanske? Det är otroligt bra för energin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0