110124

Idag har jag uträttat ett viktigt ärende på staden med två fina vänner! Ätit grymt god mat! Slängde ihop massa överblivet och udda i en form med kyckling, riktigt bra! Igår gjorde jag nog den godaste stroganoffen! Nytt till maten är Mathavre, det kan jag rekommendera starkt (ni som tål gluten ;P ) Det ser lite otäckt ut men är riktigt bra ist för ris och liknande. Gött tuggmotstånd!
Fick en löneavisering idag, tjoho! Jätte gött! Det täcker iaf böckerna jag fick på posten idag! Nästa löning blir nog roligare! Jag skulle nog få jobba heltid om jag ville, men jag ska in så mycket jag hinner och orkar tänkte jag! Imorgon blir det skolan, känns skönt att jag har hunnit läsa det mesta nu! Efter det blir det fika gånger två och sedan box!
Jag känner mig otroligt lycklig just nu! Det känns kanon bra på många sätt, jag brukar ju ha en tendens till att "glida under isen" efter för många mörka månader. Men inte nu! Kan vara för att det händer mycket positivt runt mig nu oxå!
Missade solsidan, får nog kolla in den på play nu!

Kommentarer
Postat av: Linda

tack för pratstunden och teet. Hoppas vi ses snart Lea gillar att leka med dig <3

2011-01-26 @ 16:59:28
URL: http://lindawennerdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0