110127

Nu har jag lyckats konstatera att förra tisdagen inte alls var den längsta dagen ever, det var dagens dag i skolan. Förra tisdagen fick min fina vän en otroligt vacker liten tjej som lyckats förtrolla mig! Denna dagen fick det duga med semla! Jätte gott! Fika besök med present! Vi fick rosa satin lakan! Passar utmärkt med tvätt tid imorgon, halv suck för att det är kl 0700! Men jag måste plugga massor! Åter till den lååånga dagen, behöver man säga mer än att vilda diskussioner om politik? De sista 45 minuterna gav något iaf! Seminarie uppgift ett ska tas tag i imorgon, sen är det ju bara nummer två och hemtentamen kvar!
Känner mig lite ur fas just nu, men det ska fixas imorgon med egen tid och hemma pyssel! Nu blir det lite handsömnad i soffan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0