110130

Idag står plugg på schemat, jag är faktiskt osäker på vad det är jag ska göra. Alla examinationer är väldigt luggiga tycker jag. Men men det ska nog bli bra det med! Jag hade en kanon kväll igår! Det är fantastiskt när man får så god mat att man knappt inte vet vad man ska ta vägen! Förrätten bestod av en halv ljummen avokado soppa, jätte god! Och en bröd bit med basilika creme. Sedan kom huvudrätten! Ojojoj vad gott! Det var helt otroligt gott! Oxfilé gryta, ganska basic, det är ju då det blir bäst! köttet var fortfarande härligt rosa innanför de hastigt stekta kanterna. Det är inte dåligt att lyckas med det! Stopp mätt så var det dags för efterrätt, en glass pyramid med hallonsås. Helt ok.
En massa skratt och flams stod på schemat efter all mat, Jag älskar "vilda gäster med gester"! Det här spelet hette "med andra ord" och hade samma stil. Beskriva vad som står på en "lapp". Fasen vad vi skrattade, så himla kul! Det står på min shopping lista! Sen badade vi spa tunna ute, väldigt skönt! Helt genom varm och mjuk i kroppen satt vi och pratade lite innan vi åkte hem. En bra kväll helt enkelt!
En massa plugg har det blivit idag, eller rättare sagt en massa avsatt tid och ett fåtal skrivna ord. när ögonen gick i kors hoppade jag i träningskläderna för lite box'n kick med m! Skit gött! Huvudet fick verkligen vila för att energi gick åt för att orka med passet. Igår var jag i gymmet, vilket resulterade i grym träningsverk idag. Får nog bli bättre på att variera gymmet med pass. Sprang på löpband igår med, riktigt gött faktiskt. Men jag längtar till isen försvinner i spåret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0