110708

Denna dag har gått i tvåhundra, började extra tidigt idag för att gardera mig. Söta E hjälpte mig så jag hann hem i tid, en låång kom-ihåg-lista för allt strul gjordes och sen sket jag i det! strul efter fyra är ingen bra idé, då blir det strul på måndag ändå! Väl hemma la jag mig en liten stund för att sedan fixa ihop tre rätters till kvällens fina gäster! Ett super team i köket, sambon och jag, maten blev kanon god. Efterrätten var helt suverän! den tackar jag E för! Nu är jag helt slut och ska hoppa i säng! (imorgon har jag beställt sol, här ska man få lite sommar när man jobbar hela veckorna!)

Kommentarer
Postat av: sara

hihi, men blunda alltså, bästa idén ever!



gud så god mat ni lagar dårå! mums. :D

2011-07-10 @ 11:14:06
URL: http://smuls.blogg.se/
Postat av: Daniel

re; taack, jag håller er uppdaterade. ^^

2011-07-10 @ 14:25:47
URL: http://badsoundkillsgreatmusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0