110609

Åska och regn har stått på schemat det senaste, jag är väl inte helt nöjd med det. Men det funkar nu när man jobbar! Har tappat bort lite rutiner, men det blir nog ordning på det när jag kommit in i jobba heltid projektet. Imorgon är det hälsomöte på jobbet, spännande!! Jag planerar att bidra ordentligt, känns som om jag lärt mig en hel del inom det området! På kvällen är det personalfest, förra året var sjukt kul! Men det verkar som om vi får ställa in bränbollen. Just det! Jag blev ju bjuden på tre rätters i tisdags, det var väldigt gott och trevligt trots bortfall och tidiga hemåkare. Nästa gång är det min tur!

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Grym sida du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)

2011-07-19 @ 01:42:02
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0