110611

Igår var det personalfest, vi hade jätte roligt! Jag har aldrig varit så engagerad i en match förut, så nära var det att vi van. Men nära räcker inte! Inga smaskiga händelser, det brukar väl personalfester innehålla? Men god mat och trevligt sällskap, det spöregnade 0330 när jag cyklade hem. Helt pisseblöt hoppade jag i säng och vaknade för tidigt. Men vad gör det när man kan slappa en hel helg utan måsten! Morgonrocken är fortfarande på! Men får ändra på det snart, min söta mamma kommer och hämtar mig! Det verkar som om vi kommer att köpa massa gott till kvällen, lyx en seg dag som denna. Fy det ahr inte varit så bra här idag, men det går över!
Merry me, vilken mysig film! Konstigt att det går bra filmer nu på en lördag och inget på fredag och lördagkvällar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0