110619

Lite rastlös så här på söndags eftermiddagen, men jag orkar inte ta mig för något. Det är ju söndag så det får väl gå! Jag är lite sugen på att läsa, frågan är om man skall läsa lite kurslitteratur som jag kännde att jag inte hunnit med. Jag vet att jag låter tråkig, men när intressanta ämnen stressas igenom känns det sjukt tråkigt. Statussyndromet har mamma lånat så den får väl vänta, socialpsykologi och gruppsykologi lockar lite! Men även min hög av deckare och den påbörjade! Så får det bli! Imorgon ska jag fara fram och se om jag kan hitta något "torrschampo", mitt hår är riktigt tråkigt, efter en halv dag ser det ut som jag inte tvättat det på länge. Det faller tungt och delar sig, kanske vore ett nytt schampo på sin plats (fastän min frisör valt ut det till mig). Torrschampo är nr ett så får vi se! Kortvecka börjar imorgon! Gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0