110620

Analyze this! Hehe en spännande tanke har slagit mig, jag och mina nära och kära läser olika former av beteendevetenskap. Våra samtal ser inte ut som de en gång gjorde, inte mig emot, vi ser på situationer från helheten. Härom dagen fick jag det bekräftat, proffsen talade (!). Kan det bero på att..och att det...eller att du.. ja något sånt lät resonemangen, kul, ni kommer bli riktigt bra i era yrkesroller! Även om jag står fast vid vad jag sa, jag känner att jag kan resonera med mig själv på ett helt annat plan nu för tiden and I love it! (ni som inte var med kanske tror att det var något negativt som diskuterades, vilket det absolut inte var. Jag bara slogs av tanken på hur våra samtal/skvaller och åsikter analyseras och granskas på ett helt annat sätt! Väldigt kul!)
Skurarna har vräkt ner under eftermiddagen, inte mig emot, soffläge! Väldigt seg efter jobbet, när ska jag vänja mig? Det är kul med alla kollegor på jobbet, vi skrattar och trivs riktigt bra ihop. Det är lite att göra, få prover att prossesera, nya metoder att lära sig men ganska motivationslöst. Gemba kaizen hägrar, en härlig idé som jag tänkte läsa in mig på. Grunden har jag fattat, bra idé men jag vill förstå och se bakgrunden. Om en stund är det sista delen i CSI, har tappat intresset för den endel men förra avsnittet avslutades inte och då måste man ju se slutet!
Väldigt sur på mig själv med stora bokstäver och massa utropstecken. Men efter grubblande i sängen sitter jag med öppna ögon invirad i täcket i soffan. Jag tror att det inte är så mycket som jag först trodde, jag tror att detta är en motivation för att någon ser mina potentialer. Allt som står är inte grunden för en bekräftelse utan allt är för att få fram det yttersta av mig, jag väljer att läsa mellanraderna (mina påhittade rader som jag tror på). Ett par djupa andetag så ska jag försöka sova, finaste kommer hem snart och då måste jag få en stor kram!

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag tror visst att jag sådde ett frö hos någon? (Även om jag vet att du är säker på din sak där...) ;)

2011-06-21 @ 09:03:53
URL: http://kameralins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0