110303

Nu är jag bra trött! Seg som ett as åkte jag till skolan, ett arbete som jag kände mig rätt nöjd med lämnades in. En kanon grupp blev jag indelad i, vi fick beröm efter presentationen av seminarium påståendena. Jag hann precis med bussen som jag tänkt, somnade skönt hemma och sen ringde systeryster. Vi har varit på körskola i tre timmar, vi ska nämligen övningsköra i sommar! Det här har vi väntat på! Men visst känner man sig lite gammal! Minns som det var alldeles nyss man rullade tillbaka helt övertygad om att jag skulle få göra om uppkörningen (han sa inte vilket håll jag skulle svänga, eftersom det var heldragenlinje, jag blev arg och då sa han att jag kunde svänga håger och åka tillbaka till vv). Imorgon blir det jobb och helgen kommer för ovanlighetens skull tillbringas med en tjock ny bok. "att göra kön" heter den, har små börjat och den verkar intressant! Ska bara hitta en artikel att analysera utifrån ett genusperspektiv. Finaste vännen har nog ett par på lager, men jag får väl kika runt lite! Men inte idag! Nu får jag nog äta något..tänk om någon kunde göra riktigt go mat till mig nu?! Tyvärr finns det bara jag hemma just nu..godis vore inte fel! ett tecken på att jag åt på tok förlängesen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0