110313

Igår hade jag kvalitets tid med min pappa, man kan inte annat än att må riktigt bra efter det! Vi lagade grymt bra mat och bestämde oss för att försöka gå en matlagningskurs ihop! Han är bra söt min pappa, han får för sig saker. Tänker mycket för sig själv och sen har han en hel plan som han berättar om. Jag väntar med spänning på hur han ska göra! Vi kollade på melodifestivalen, i love it! Det blev som jag trodde, men kanske inte riktigt som jag vill. Men det som jag ville skulle kanske inte gå så bra i europa, eller vad vet jag. Nicke Borg var helt klart bäst! Han har rullat på spotify i många dagar nu! Jag ska ge mig ut på en promenad en bra söndag som denna med en bästa vän. Vädret kunde varit bättre, det ser änna lite otäckt ut. Men jag måste vakna till, har endel att läsa och jag fattar inte riktigt vad det är jag läser. Skulle vilja kunna börja på arbetet men förståelse är väl ganska viktigt för det! Mammsen ska bjuda på tacos sen, hur bra blir inte det då!? Gosa lite med min kisse som blivit en riktig jägare, han trivs så bra där ute och det är väl kanske inte min längre. Men han blir jätte glad när jag kommer och hälsar på, får nästan tårar i ögonen när han komer springande och skriker för allt vad han har!


Det finns så många fina människor i min omgivning, jag är nog lite extra hormonig idag. Men det finns så mycket kärlek omkring mig att jag blir alldeles rörd. Småsmå saker som får mig att älska livet, älska utmaningar och prövningar. Likväl blir man besviken mellan varven, men vad gör det, bara att fokusera på alla mina hjärtan! Mitt liv har haft sina vändningar och det har gjort att jag nu känner mig väldigt nöjd. Finaste sambon har lite kvalitets tid för sig själv med ps3 och jag inväntar lite buffrande så jag kan kolla på min favorit serie. Idag pausar jag från plugget, hittade en artiken som jag ska ta tag i imorgon. Tvätt dag är de bästa plugg dagarna!

Kommentarer
Postat av: sara

åh, hälsa kisse. <3

2011-03-13 @ 13:43:04
URL: http://smuls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0