110315

Skulle fått fint frukost besök, men hon hade sån tur att hon fick åka och jobba. Bra för henne och jag gick till sängs och bara bjöt av att ligga där i över en timma! Nu mår jag prima, köpte en ny kaffe sort som jag premiär dricker nu, mmmm! Jag ska analysera klart mitt arbete, ändrade artikeln mot en reklamfilm (som jag var inne först på men sedan ändrade mig, nu är jag tillbaka och det går rätt bra). Igår var det boxpass, det var något som släppte kände vi, det gick riktigt bra! Vilka kraftslag vi fick in. Hihi lilla M blev kommenterad av den nästan två meter långa, manliga instruktören om att han minsan inte skulle våga möta henne i en mörk gränd! Inte jag heller vill jag lova! Har ju fått en del blåmärken genom mitsarna! Tanken var att vi skulle åka iväg på kvällen, men så blev det inte. Var nog lika skönt det, var lite seg. Egen tid med min symaskin! Det var ett tag sen! Han skötte sig väl, besvärligt med en manlig symaskin! hihi, skoja lite (men det är verkligen en han när man blir arg på den!)
resultatet
(utan tvilling nål! hejja hejja!)

Dagen har rullat på bra, arbetet är nästan klart! Men shiiit jag missade skolan! Lite pinsamt kände jag, även om det inte är obligatoriskt så brukar jag ju alltid gå! Jag har bakat en dubbel-kladdkaka till resan, min tröja är choklad klenig som det ska vara när man bakat! Sen lagade jag min favorit lime-lax pasta!
det kommer att bli mumma!
det där var mumma!

Kommentarer
Postat av: Linda

Men jösses. Jäklar vad duktig du är! <3

Angående sparrisen så gick den hem här också, hihi.

2011-03-15 @ 11:02:05
URL: http://kameralins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0