110318

Nu sitter jag i vårat sovrum uppe i fjällen, det snöar ute och är ca 3 minus. Stugan ligger otroligt fint, man ser nästan alla backar här ifrån och solnedgången igår var riktigt fin! Jag glömde naturligtvis sladdarna till kameran och mobilen. Men det är riktigt fint här, jag gör typ inget, riktigt gött! Snart ska jag lägga mig i ett bad, det är panorama fönster så man ser ut över bergen och backarna! Mys! Jag struntar i allt vad skidor heter, det är inte min grej. Jag ska lära mig och åka längdskidor en annan dag. Jag tror faktiskt att jag kan gilla det, men inte nu, en sak i taget.
Jag måste plugga lite, men noll inspiration! Vill få tillbaka mina tre senaste paper, så nyfiken på hur man klarade det!
Jag slåss lite med mig själv, men det bästa är nog att vara sig själv trogen. Det blir inget bra annars.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0