110319

Solen skiner i snölandskapet, det är full rulle på nedanvåningen. Jag ska snart gå ner och koka lite kaffe! Hör att det är påklädnad av pjäxor och handsakr nu. Jag är inte så social på morgonen så lika skönt att vänta tills de gett sig av! Tror att jag ska ut på en promenad i solen om en stund, det är riktigt bra väder ute. Så skönt för fina A som ska ut i backen nu! Imorgon blir det till att gå upp tidigt så vi får städat och packat in i bilarna, ska vara ute redan kl 10. Tråkigt att det är så långt hem, gillar inte att åka bil!
Solsidan goes sällskapsresan? ja nått sånt kan man kalla det, solsidan i högsta grad.

Nu har vi prominerat i solen, ett varm choklad stopp med de som åker skider. Jag hoppade på J´s skidor ibak och åkte en liten bit! Fyyyy vad otäckt! Skidor är inte min grej! Sen åkte jag och L stolsliften som gick högst upp. Ni som känner mig vet att jag knappt kan stå på en stol utan att få svindel, fy fasen vad äckligt det var! Men det var riktigt fint, upprepade för mig själv hela tiden att jag har ju hoppas fallskärm! På ned vägen blåste det som bara den, brain freez! ögonen rann och vi skrattade som tokar, mest av nervösitet! Men nu har vi gjort det! Nu ska vi skotta lite på altanen och sätta oss i solen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0