110329

Ny kurs idag, det berkade lovande. Tills jag började läsa boken tills imorgon, vad står de? Som jag skrev ovan, hmm vad skrev han där? Inget fastnade. Riktigt segt, men imorgon har vi föreläsning på boken. Får hoppas att man lär sig något då så man förstår boken! Det är sjukt många böcker som skall läsas, så nu vet ni vad jag kommer att göra på kvällarna! Vi fick göra upp en snabb projektskiss, nu vet jag lite mer vad jag ska tänka på. Ska bli kul att komma ut lite på fält! Idag fick vi låång lunch och då passade vi på att gå till vår favorit restaurang och åt lite indisk mat! Så gott! Jag ska läsa lite till för att sedan knalla bort på lite box'n kick camp! tjohooo! Fina A är på grillpremiär och fotboll, grill är inte fel men fotboll kan ju kvitta. Sverige sa att de kommer vinna, jag blir förvånad om de gör det.

Kommentarer
Postat av: Daniel

klaaaaaaart att de vinner.. host host

2011-03-29 @ 18:52:09
URL: http://badsoundkillsgreatmusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0