110501

Nu är det maj! jag älskar maj, inte nog med att jag fyller år så är det även en garanterad vår månad! Träden börjar blomma och min favorit syrenen! de är så vackra ch luktar ljuvligt! Jag önskar mig i födelsedags present blommande syren buskar överallt! hihi skaffa det om ni kan! gårdagen bjöd på en oslagbar fest i 1920-tals anda! Jag vill tacka alla som gjorde denna kväll till något alldeles extra! engagemanget var otroligt, så imponerad! jag hade inte med mig någon kamera (efter som den är kassare än kass!) men jag tog massa blider med andras kameror, så nu väntar jag bara på att få dem! men jag snodde några bilder på fb så ni får något att kika på innan jag får fler!
vad tycks?! snygga va!! jag hade jätte kul och jag längtar tills vi anordnar en till fest! (ni ser ju min klänning som jag sytt själv! rätt nöjd om jag får säga det själv!)

Nu har jag snott lite fler!
Här är gänget som fixade festen!
Min snygging!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0