110507

Jag är fortfarande mätt efter gårdagens Tapas middag med mina fina tjejer! Det var lite pre-birthday firande, jag fick massa fina saker! Ni är så söta! Jag har inte nämnt att jag påbörjat en ört-hörna i mitt kök, jag har planterat timjan, småbladig basilika och mynta (till mojitos). Av en fin vän fick jag ett sett med frön, krukor och jord. Så snart kommer jag ha gräslök, vanlig basilica och persillia! Lovely! Jag fick även fyra spännande kryddpåsar med söta burkar och hudvård från body shop, som jag ska lyxa mig med snart! Kvällen började med mojito hemma hos mig, sen begav vi oss till en tapas restaurant, jag slog på stort och tog 6 olika rätter, stoppmätt! Det var en kulinarisk upplevelse! Jag bestämde mig snabbt att jag vill gå på en dejt med min fina sambo där snart!
Tack så himla mycket mina fina vänner för en kanon trevlig kväll! <3

Kommentarer
Postat av: sara

<3 tack för igår!

2011-05-07 @ 12:13:52
URL: http://smuls.blogg.se/
Postat av: linda

<3 :P

2011-05-07 @ 12:24:48
URL: http://lindawennerdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0