110520-2

Vilken dag jag har haft!! totalt har jag målat upp på eniro.se att vi gått 12km idag! Bra jobbat!! Vi började med picknick, grillade smörgåsar. Senda prominerade vi till en av stadesn stoltheter, porslins museet (ganska lame om jag får säga det). Barnens kakel på utsidan var otroligt vackert! Vi fortsatte med strandpromenaden, tog en glass, kikade runt lite på staden. Brummade iväg till en utkiksplats, en kyrka och sedan var det dags för thaimat! Nu har jag följt mina hälsovetare till bussen, en lång dusch, kanske lite fotbad, ansiktsmask? Japp, det blir fredagskvällslyx för min del. Sambon är iväg och jag är lagom seg i bena. Ska bli gött att bara slapp!
En tanke, hur kan man någonsin vilja bo någon annan stans när det är så vackert här? (jo jag vet att det finns otroligt många vackra ställen, men ändå!)

Kommentarer
Postat av: Daniel

himla schnyggt! (: tack för en härlig dag som sagt!

2011-05-20 @ 20:50:11
URL: http://badsoundkillsgreatmusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0