110526

Sådär! Nu är man Hälsoprofilsbedömmare! En sak till på meritlistan! Nu har jag ett arbete kvar, en skoldag och sen är första året avklarat! Bara jobb för hela slanten i sommar! En mini semester och sen börjar vi om igen! Puuh vad stressad man blir nu, ne det är ett tag kvar som tur är. Ska bli skönt att bara jobba och sen göra vad man vill, kanske läsa en härlig deckare! Nu ska jag hoppa i sängen, körde ett gött gympass med en vän på kvällskvisten. Riktigt gött! Haft sjukt mycket energi idag, inte lämpligast när man ska sitta still i skolan. Jag lämnade kvar energin på stationen när jag klev på bussen. Totaldäckade när jag kom hem, men träningen blev bra ändå!

Kommentarer
Postat av: Daniel

inte konstigt att du däckade efter att ha hållt igång så hela dagen. ;) men kul var det! :D

2011-05-27 @ 10:37:57
URL: http://badsoundkillsgreatmusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0