110529

Fredagen bjöd på after work med jobbet! Givetvis på mitt favoritställe! Mumsigt!!!

Igår försökte jag hitta mig en teori/modell som jag skall analysera mitt projektställe utifrån, sjukt svårt!!! Men jag tro att jag vet vad jag ska köra på, det är morgondagens problem! På eftermiddagen cyklade jag bort till pappa, vi har lite att prata om. Trots allt var det trevligt, vi kommer nog lära känna varandra på ett nytt plan nu. Och kvällen blev kanon! Min finaste bjöd mig på thai mat, vin, cider och inträde på det enda uteställe som finns! Vi hade otroligt kul, enligt mig iaf! Träffade min bäste party-pingla ute! Och en del andra bekanta ansikten! fick prata brittisk engelska, sjukt kul! (lite pinsamt att jag peppat han på svenska på boxpassen! hehe han fattade nog ändå att han skulle köra hårdare ändå!)

Idag är det morsdag! Jag hade planerat en picknick med mamma, hennes man, mormor och morfar. Men störtskurar är ingen bra kombo med picknick. Det blir picknick mat och fika hos mormor! Jag står får fikat, har slitit hela dagen i köket (lögn, bara en timme!) Testade att göra toblerone muffins, finaste har provsmakat och de var tydligen godkända!

Kommentarer
Postat av: karolina

Jättekul att stöta på er igår! Tack för dansen, Albin skakar ju grymt btw =)

kram

2011-05-29 @ 22:05:45
Postat av: karolina

Jättekul att stöta på er igår! Tack för dansen, Albin skakar ju grymt btw =)

kram

2011-05-29 @ 22:06:43
Postat av: karolina

Jättekul att stöta på er igår! Tack för dansen, Albin skakar ju grymt btw =)

kram

2011-05-29 @ 22:09:00
Postat av: Anonym

hahaha...min dator hängde sig totalt vid förra inlägget =)

2011-05-30 @ 23:16:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0