111105

Det är så skönt att kunna sitta i soffan med sin finaste tills klockan är sent, vakna av sig själv. Koka lite ägg, plocka fram frukosten och njuta i lugn och ro. Att jag behövde den här ledigheten är det ingen tvivlan om, att jag dessutom fick den tillsammans med mitt hjärta är helt underbart! Vi har sett två filmer, bilar två, helt ok men det gör liksom inget om man inte har sett den. Och igår/inatt kollade vi på kronjuvelerna. Ja det där med svenska filmer, jag gillar många svenska filmer, fler än de flesta tror jag. Men det här var helt otroligt kasst, det finns en tendens i de svenska filmer (som inte är deckare) att de skall ha en djup filosofisk och poetisk tråd genom filmerna. Den var konstig, mycket påminde om en barnfilm, men det var det absolut inte. Men har ni svårt att somna så är det ett bra tips!
Tidigare igår var jag med hjärtat och hans jobb på personalfest, vi började med att bowla skit kul! Även om jag är riktigt dålig. Första serien var pinsam, sen varvade jag med att inte slå ner en kägla till att göra strike (fördel rännan). Men det var kul! Sista serien så ledde jag faktiskt över A fram tills nionde kastet. Sen var det pasta buffe, helt stopp mätt blev jag. Har inte ätit snabba kolhydrater på ett bra tag, de lägger sig som en stor deg klump i magen. Men gott var det, den lilla "håla" vi var i bjöd inte på så mycket underhållning, alla väntade på att de tre återståeende timmarna skulle gå så att de kunde åka bussen hem. Vi fick skjuts av svärmor (som oxå var där), följde med demm hem och spelade buzz, två segrar för min del och en förlust!
(hehe lite så att man skäms, men man kan inte vara bäst på allt!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0