111119

Morgonen startade med en tur på staden med en kär vän, ekonomiskt välgenomtänkt shoppande stod hon för. Jag rekade lite inför julklappar, en stycken ligger reserverad och inslagen tills studiebidraget kommer. Hittar man något man vill köpa är det bäst att slå till, himla tur att jag fick lägga undan det tills jag får lite casch! Så nu är min finaste nästan klar, beställde hem lite annat fint till några andra.
Så här fint är det på gatan jag knallar och går på varje dag. (men, jag är lite av en traditionalist och det känns lite jobbigt att de bytt ut dekorationerna som "alltid suttit där". Men det är väl just därför de bytts ut, så jag ska bara vänja mig lite!)
På kvällen bra det av på 50års kalas! Massvis med god mat, trevligt sällskap och sällskaps spel. Jag hade super kul, klockan blev mycket innan vi kom hem och i säng. Vaknade halv 12 och då var det nästan dags att åka iväg för att planera lite inför jul ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0