111015

Städar och fixar inför kvällens middag tillsammans med Melissa Horn's ljuva stämma. Hon är sig lik på den nya skivan, inte mig emot, behöver få lyssna fundera och gräva ner mig i hennes fantastiska musik. Igår hade jag en dag för mig själv! 1120 tackar läraren för dagen och jag får springa till bussen för att inte behöva vänta en timma i skolan, det var så välkommet att sluta 3,5h tidigare att läraren fick en applåd som skulle passat en världs stjärna! Väl hemma däckade jag i sängen, märkte inte att klockan ringde eller att sambon kom hem. Halv fyra gick jag upp, tog en jätte lång och varm dusch med inpackning i håret. Efter det blev det ansiktsmask och fotvård, sen var det dags för att kolla på idol. (katastrof!?) vissa var jätte bra men de flesta var helt värdelösa, tyckte att det var fel att Denise åkte ut, hon skötte ju sig iaf! Nu får nog min paus vara slut! Ha en härlig dag mina fina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0