111016

det kändes som om det var evighetersen jag gjorde något roligt, längesen jag hade en hel dag för mig själv liksom. men gårdagen var helt kanon! sovmorgon, en tur på staden med min finaste. Sen var det dags att fixa inför middagen, våra föräldrar (eller hälften av den) kom förbi för att äta lite gott och vi fick oss en massa goda skratt! De lämnade oss rätt tidigt så vi fick skjuts till oktoberfesten där vi träffade massa kompisar. Dansade loss och hade jätte kul! En parantes är att det är ovanligt men så fruktansvärt kul att se ett grabbgäng dansa loss så fruktansvärt mycket, gud så jag skrattade åt/med dem! En bra helg kort sagt, idag vaknade jag kl 13 (är jag tonåring igen?!). Nu har jag varit påväg till gymmet i över en timma, det är väl dags att gå!
Fick bara kort på för och efterrätt, tyvärr..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0