111031

Söndertrampade löv som tappat sin färg i ett jämngrått landskap, vad härlig hösten är. Jag kommer att vara där jag trivs, prioritera mig själv och hitta tillbaka. Att någon kan få en att må så bra bara genom att kliva in genom dörren är ju helt otroligt, ska jobba på att hålla den härliga känslan kvar länge.

Imorgon är det opponerings premiär, spännande, gruppen har suttit hela dagen på skype och fixat inför detta. Vi ska bedömas på många sätt imorgon, kommer bli en intensiv dag, men SEN är det slut! Ny kurs väntar, nya tag skall tas.

 


igår när min finaste kom hem kollade vi på en ur rolig film och åt en super god sallad, gäller att ta vara på de stunder man får tillsammans!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0