110902

Fredag-första-hemma-plugg-dag! Ur härligt, har fått en chans att organisera upp pluggandet. Böcker högt och lågt, papper till höger och vänster. Men nu har jag koll! Dessutom har våran grupp bestämt ett ämne som vi ska kolla in lite extra innan vi ringer till vår praktikplats (den resan orkar jag inte ta upp, kort sagt det löste sig bra tillslut!)
Min söta sambo körde iväg oss till spåret idag igen, känns skönt när han drar med mig. Jag vill men är nog lite bekväm ibland! Förbättrade min (dåliga) tid med tre minuter idag! Magen värker efter gårdagens core pass, nu börjar jag nog komma igång igen, och det känns bra! Men nu blir det soffläge innan sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0