110904

Min härliga söndag började som lördagen, ett par kapittel lästes. Jag tog på mig lite för mycket kläder då jag ställt in mig på att även om solen skiner så är det höst (och då är det kallt, ruggigt och mycket kläder som gäller). Genom varm landade jag i en soffa fylld av värme och kärlek. I vått och torrt känner man sig ALLTID lite längre och säkrare. Ett par ur mysiga leenden från en skeptisk liten tjej värmde gott (jag längtar tills man kan börja muta lite, bullar mot en kram! Eller ännu roligare pussla och dega!)
En löprunda stod på schemat men den byttes ut mot en skogsprommenad fylld av skogens vackra coh smaskiga gåvor! Två ica påsar senare hade vi kvällsunderhållningen klar och kvällsmaten! Nu är frysen laddad med gottiga kantareller och trattisar! Kan man önska något annat än detta på en söndag? Ett litet grattis till en vän, all kärlek och lycka till er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0