120210

Idag har jag faktiskt lyckats med att hålla mig till planen, det är nog första gången (och förhoppningsvis INTE den sista). Sen hur mycket jag fått skrivet är en annan fråga, väldigt svårt att plocka ut de mest relevanta delarna i en bok på dryga 300 sidor. Och i många fall svårt att koppla det till hälsa på arbetsplatsen. Men förändrings teorier är spännande, tror att man lär sig mer när man kommer ut, men vissa grunder är absolut nödvändiga. Exempelvis en förklaring på det så vanliga så här har vi alltid gjort, och det har alltid fungerat. Det finns en logisk förklaring och då tror jag att man lättare kan få upp ögonen på de personer, men som sagt övning ger färdighet! Just nu väntar jag på att klockan ska bli sju, då ska jag möta en fin vän och hyra film! Vardagsrummet är fullt av grabbar/gubbar, sambons nya arbetsplats har arbetat så bra det senaste att de ska få gå på after work och bowla. Kul att få ett ansikte på de han pratar om, de verkar väldigt lättsamma, inte konstigt att han trivs! Jag har i alla fall fått flytta min pluggverkstad från köket till extrarummet för att kunna utnyttja de sista timmarna innan jag tar kväll!

 

Farmors fina dukar har fått pryda köksbordet med!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0