120220

Helgen har spenderats i Göteborg med min kärlek, det var hans 25 års present från mig. Resan startade med en felkörning, dåligt uppdaterad gps och varför använde vi den? Hade nog hittat bättre utan! Lite mat i magen och sen åkte vi ytterligare lite fel innan vi kom till hotellet. Det var ett mysigt och fräscht hotell vid hamnen. Vi tog oss ut det minst sagt ”friska” vädret, svinkallt, blåsigt och regnigt. Som Göteborg brukar vara enligt min erfarenhet. Vi besökte Universeum, smaskade på jätte goda semlor på en bar/fik (Elvis Presley, tror jag att det hette). Sen var det dags att snygga till sig inför kvällens middag på Chateau Beirut, som var en total gastronomisk upplevelse! Vilken super god mat, personalen var jätte trevliga och service inriktade och lokalen var super mysig. Tio poäng av tio möjliga! En kanon bra helg kort sagt! När vi kom hem skruvade jag ihop våra nya sideboards och sambon kopplade in sina nya högtalare. Blir nog riktigt bra när de kommer upp, mycket mindre än de gamla! Nu ska jag njuta av att vara ledig idag, imorgon börjar jag en ny kurs!

 

Tror att ormar kan bli kära, ser ni hur mysigt de lagt sig!

 

 

http://www.chateaubeirut.se

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0