120222

Då har man påbörjat en ny kurs, ledarskap och medarbetarskap heter den. Detta är lite av anledningen till att jag sökte mig till utbildningen, jag har dock hittat massor av intressanta ämnen under tidens gång. Men det känns riktigt kul! Jag känner att min motivation är på topp, trots att jag kämpar med en envis huvudvärk idag. Varken ipren, kaffe eller yoga stretch verkar hjälpa. Jaja jag har ganska mycket att göra idag, skall fördjupa mig i åtta kapitel i en gruppsykologibok (hur kan man fördjupa sig i så många kapitel på så kort tid är en annan fråga, men det är bäst att jag kör på nu!).

 

Lyckan över att jag klarade salstentan är helt enorm! Jag trodde verkligen inte det, räknade de svar som jag visste att jag hade rätt på och kom upp i 26p. 30p var godkänt och jag fick 37p! helt otroligt! Denna glädje gjorde mig sugen på extra god mat, sagt och gjort! Har även fått mitt diplom/bevis på höstens extra kurs! Många utropstecken idag, men jag känner mig lite extra glad!

Bilderna är väl inte de finaste men orkade inte bry mig! :P

Kommentarer
Postat av: Tobias

Man får grattulera :)

2012-02-22 @ 15:31:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0