120126

Jag är otroligt svårstartad idag, det kanske ändå inte är en så bra idé att plugga precis innan man ska lägga sig. Sov inte särskilt bra inatt, försöker ta mig igenom ett patogent synsätt på friskvård, funderar på att byta kapitel. Men grundtanken var att läsa in mig på det synsättet så man lättare kan se ur deras synvinkel. Sen så blir det nog lättare att argumentera och diskutera när man har en helt annan grundsyn, salutogenes. Ska sätta på lite musik nu och göra i ordning mig! Planen bygger på att jag inte kommer må illa på bussen och där med kunna läsa lite, för att minska arbetsbelastningen i kväll!


Sådär nu är torsdagen snart slut, var det inte MÅNDAG nyss? Känner mig helt lost, kan knappt skriva på tangenterna, får skriva om hela tiden. Och i de läget är det inte så checkt att sitta och skriva arbete, men nu har jag bara lite kvar. Sen får det bli sängen! Men det har varit en bra dag! Lunchat på favorit restaurangen, valde favoriten rätten (dumt att prova nytt!) och sen knallade vi bort till praktikplatsen eller AIL som det heter, men den förklaringen orkar jag inte ta! En trevlig kvinna berättade om avdelningen och vi fick en god bild om hennes idéer, nu ska vi bara kolla med lärarna så vi inte lovar för mycket. På tisdag ska vi prata på deras APT om vilka vi är och vad vi kommer att göra under våren (urk, det blir plugg i helgen med). När jag klev av bussen gick jag och köpte semla! Har varit så sugen och det var väldigt många som postade semlor idag, den var super god! Lyxat till det lite extra idag, men det får man ta när man är så duktig och sliter så! Ne dags för ett sista ryck innan jag somnar framför datorn!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0