091103

Så vad händer nu då? Ne det är inte mycket. Allmänt skit tråkigt. Ingen motivation till något. Har massa att läsa, damråttorna gaddar ihop sig mot mig i alla hörnen. Diskhögen växer. You name it! Inget blir gjort. Jag tränade lite i morse, en härlig promenad med en god vän. Mycket prat, väldigt trevligt! men fyra sysslolösa timmar senare sitter jag här dö uttråkad! En till promenad mad mp3:n kanske? Man kanske ska börja klistra i bilder i fotoalbummet? Eller ta upp de otroligt tjocka böckerna. Men förmodligen händer inget! Godissugen är jag oxå! Hihi jobbigt är det idag! Ne riktigt så illa är det inte jämt, mest idag! Förhoppningsvis blir det bättre snart! Men kanske en liten promenad till affären, lite synd när jag varit så duktig på vardagarna, men ibland så är man värd det! Eller laga lite mat? Många valmöjligheter har man!


Kommentarer
Postat av: Linda

f-n varför ringde du inte. Ja o Lea har trökat här hemma medan min goding var på hapkidon. Ser faktiskt riktigt fram emot fredag och måndag :D Glöm inte fråga Emma. O vilken tid ska vi säga på fredag?? Kramar

2009-11-03 @ 21:07:33
URL: http://lindawennerdahl.blogg.se/
Postat av: Linda

Hej. 19 på fredag låter super. Ser verkligen fram emot de brukar bli såååå trevligt när de bara e vi(tjejer) Synd att ja inte mår nåe vidare idag hade varit trevligt med lite te. Kramar

2009-11-04 @ 12:03:01
URL: http://lindawennerdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0