091112


Idag har jag träffat en bästa vän från gymnasiet, riktigt härligt! Imorgon blir det lite rödvin med henne, kravlöst tjejsnack om allt och ingenting! Ska bli fantastiskt kul, dessutom ska hon när som hellst bli moster även hon en god vän! Om två veckor åker hon ut och backpackar i asien, avis! Jag vill ut och resa, jag vill klara av att kasta mig ut utan att planera. Hur härligt verkar inte det! Ne jag är nog för mycket för att planera! Imorgon ska jag njuta fullt av träning, lite torg stros, mysig sen lunch och till sist vin.




hmm vart kan katterna vara?



Titut!


Igår kunde jag inte heller somna tre timmars vrid och vänd sen blev det kassa tv-serier och grönt te. Jag funderar ju så mycket, något vettigt kom jag fram till. Ett stort fokus på något så obetydligt som ett datum suddar ur allt annat. Det spelar ingen roll för fokuset är för stort. Ur löjligt! Dax att verkligem hitta mig själv, leva för dagen och njuta. Göra det man vill och säga nej när man inte vill. Viktigt! Imorgon ska jag upp 0800, oavsätt när jag somnar. annars sommnar man väl aldrig i tid! Tjej mys i gbg på lördag! Kanon skojj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0