091117

Igår var jag jätte sjuk, jag är väldigt underlig. Men oftast blir jag jätte sjuk en dag och sen är det bra, vilket är väldigt bra men konstigt. Feber och så var ena sidan av halsen riktigt svullen och öm. Jätte konstigt, den är fortfarande svullen och öm men nu är det acceptabelt. Det är väl någon virus-mupp som irriterar! Jaja jag förlorar ju inget på att vara sjuk, idag har jag sökt tre jobb som jag inte vill ha. Men jag måste ju söka, helt sjukt. Det fanns bara tre jobb som jag kunde söka i relativt närområde, vart är samhället på väg? Krav på tillgång till egen bil? Jag har inte råd att skaffa en bil, jag vill inte ens skaffa en om jag får ett heltidsjobb, helt otroligt mycket onödiga pengar. De kronglar ju bara, jag överväger nog när mamma ska byta men bara överväga. Imorgon får det nog bli att testa gymmet igen, lite halvrisig idag men något måste man ju göra! Jag ska hämta mina skridskor också, ny skridskoturné snart! På lördag ska jag vara "barn-vakt" åt min lillasyster, hmm det kan väl bara gå på ett sätt. Jag sitter själv och vaktar huset ihop med king och hon kommer hem med killen kl 0000. Sen är det sängen, ne jag får nog roa mig med något annat på kvällen. Jag har ju bil då, helt gratis och nybesiktigad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0