090904

Igår hade jag fantastiskt kul, det var helt spontant. Planen var att ta ett par glas och gå hem tidigt. Så blev det inte, det blev krogen. Standardstället. Men vad som inte var standard var att det var otroligt kul, bra stämmning. Trevligt folk, många inbjudningar. Många intressanta och ointresanta pratstunder. Jag har varit otroligt seg idag, konstant huvudverk. Tror faktiskt att det kommer från nacken, sen att gårdagen givetvis har haft sina efterverkar. Tänk om man skulle ta tag i träningen lite, lilla syster ville faktiskt börja igen och det är ju alltid trevligt! I morse for jag och mor iväg till ikea, det har aldrig varit så mycket folk där. Lagom trött och huvudverk gjorde att mer eller mindre alla var lagom korkade!







Lite nyheter från ikea!



Här övergick våran lugna kväll till något som skulle leda till en seg söndag.
Tro det eller ej men det var inte min idé, det var tjejen som inte dricker sprit!

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha, pärlan, den där lilla nubben rensade minsann systemet. Ja, herregud. Vilken kväll. Minnesvärd! Vi ses ikväll <3

2009-10-05 @ 10:37:29
URL: http://kameralins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0