091020

Första dagen som livsnjutare. Det känns rätt ok att vara hemma nu, men det har ju inte gått så lång tid än. Men jag sov lagom länge, gick till gymmet, åt frukost lagom långsamt och sen låg jag i soffan med en katt i knät och en ytlig tidning i handen. En timmas samtal med någon som varit väldigt frånvarande fick mig både att må bättre och bli mer irriterad. Snart kommer en vän förbi på lite kaffe, mysigt. Sen ska jag kika på film lägga mig tidig, imorgon ska jag testa blodtrycket igen. Håller tummarna, men jag känner fortfarande hjärtslagen som jag gjorde då. Jag är ändå inne på att byta sort, tror att de förstör min kropp oavsätt vad de säger. Träningsverken gör sig tydlig idag iaf, shiit vad otränad jag är. Nu har jag ju tid att komma igång iaf. Det var lite sådär jobbigt att måla ögonen förut! Hihi pinsamt nästan! Imorgon ska jag även fram på stan med en vän och hennes två sötingar. Vi sk aköpa något riktigt onyttigt (som inte klenar ;p ) sen hem till mig och fika. Det blir nog lite terapi för hennes stora som har lite svårt för katter! Men de är ju inte farliga och jag får väl stänga in dem på toa om det är jobbigt för henne!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0