090906

Då var det helt plötsligt söndag, vart har helgen tagit vägen? Det har inte blivit många knop kan man väl minst sagt säga! Är ganska precis hemkommen från två koppar kaffe på två olika håll. Innan var jag ute och kollade till katterna. De mådde bra, det var nog bara så att mormors sällskap inte passade. Katter är ju som de är, det är inte heller lätt när jag är bäst! Jag funderar på vad man ska göra resten av dagen, jag har väl mina önske mål men man vet ju aldrig. Jag lånade en favorit film av en favorit förut. Den kommer det garanterat bli nu ett par kvällar i rad! Det är ju fantastiskt när folk kan sjunga!

Jag förvånades av ett nattsamtal i natt igen, det blev inte riktigt lika långt den här gången. Vänner kan man ju inte få förmycket av, frågan är bara vad den andra parten vill. Jag har svårt att tänka mig att jag skulle ringa någon så sent för att bara slö prata, om man inte hade andra tankar. Men det är jag och det kommer nog fram förr eller senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0