090923

Idag har det nog varit jobbigast hitils, inte kul att gå i mina skor. Jag undviker att klaga men ibland så går det bara inte att tänka positivt. Det har varit riktigt skit jobbigt på jobbet, hålla min när någon från en annan grupp håller på att lära sig MITT jobb. När dessutom denna människa har jobbat nån dag mindre än mig, men råkar ha en utbildning. Ååå jag är så jäkla ledsen, jag vill inte tycka illa om människor. Jag tycker inte illa om henne men fy vad orättvist det är! En del i mig vill faktiskt läsa men inte under dessa förutsättningar. Imorgon har jag viktiga samtal att ringa, men just nu vill jag inget annat än att lägga mig och inte gå upp. Men det funkar inte så, upp och hoppa. Gör bra i från dig utan uppskattning, le och var trevlig. Man kanske skulle ut på krogen och mucka lite, få ur sig lite aggresioner! Hehe ne inget för mig, men sängen ropar och kissarna är otroligt keliga! Tack alla underbara vänner som finns i min närhet!

Jag träffade på min mat-guru förut, helt oväntat. Jag blev fantastiskt glad, kännde dock inte att jag fick någon respons. Jobbigt, där står min idol och ser ut som om han måste berätta att han har klamydia eller något. Jobbigt och tråkigt. Men han kanske hade en dålig dag eller liknande. Kul att se att han lever och jobbar i närheten i alla fall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0