090928

Jag är helt slut efter helgens bravader, hade jätte trevligt hemma hos mig i lördags! Goda vänner, trevlig stämmning och lagom med vin. Igår var jag på bio med little siss och " den elaka styvmamman", som hon kallar sig själv vilket är raka motsattsen! Men flickan som lekte med elden blev det och den rekomenderar jag!

Det är mycket just nu, jag försöker att hålla mig ovan ytan men om jag kanske är otrevlig eller osocial så får ni acceptera det. Jag har blivit sviken så fruktansvärt mycket det senaste, igår var en jobbig dag. Idag är jag trött men imorgon är det nog kanon bra! Ikväll blir det en efterlängtat kopp te, kanske en smörgås också! Det är ju mycket trevligare att äta med någon! Imorgon blir det kaffe hos en saknad familj.

En extra stor och fyllig röd ros till en vän som alltid ställer upp för alla! En fantastiskt bra insändare i lokaltidningen som verkligen berörde utan att vara aggressiv eller utpekande! Ett extra stort berömm från min mormor som är jätte stolt över dig! - Hon är jätte bra på att skriva, borde hon inte göra en bok? Om jag behöver ha något skrivet så ringer jag till henne! Hihi med en liten klump i halsen och glansiga ögon ler jag. En sann vän <3


Kommentarer
Postat av: Linda

Åh, du är helt underbar! Bästa vännen. Vad glad jag blir av sånna ord <3

2009-09-28 @ 21:38:03
URL: http://kameralins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0