100810

Ni anar inte vad jag ska göra snart, jag som avskyr att cykla ska cykla 1.5 mil, fiska, grilla och hem igen. Puuh! har ju redan träningsvärk i rumpan! Men det blir nog bra, måste ju testa sig själv lite! Jag överlevde gårdagen, grävde ner mig i jobb. Träning och tut-bingo (vi vann som vanligt inte). Drömde mardröm inatt, vad det handlade om vet jag inte men fy fasen för det! Låg svettig med hjärtklappning otroligt länge innan jag vågade gå upp ur sängen. Tände alla lamopr och stängde balkongdörren. Soff läge med amerikanska familje serier, fy fasen för det igen. Skönt att du var vaken så jag fick prata av mig lite <3     "Du sa rädslan den går över men den där oron stannar kvar"




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0