100821

Vad härligt det är med lördagar, sovmorgon och man får stanna hemma! Ett riktigt tufft träningspass är avklarat. En jäkla massa disk är diskad. Två tvättmaskiner körda och västerbottenostpajen är i ugnen. Jag citerar: Ägg-toddy i hela jävla ugnen! Haha söt bästa vän! Det smides planer som får en söt liten pojk att stråla av stolthet. Jag ler och känner mig helt lugn. Skön kännsla, trodde inte att jag skulle känna så.

Min jeans kjol som ska sitta i midjan har halkat ner och fått förlång/förkort längd. Men det är ju inte värre än att man kan fixa det. Rotade fram mina rostiga sömmerskofingrar och satte mig i syhörnan (läs garderob) Fy vad härligt det är att vara ledig, jag har fått mer smak! Fyra dagar kvar på jobbet! Kanske fyra dagar kvar i livet, på torsdag gäller det. Jag börjar bli lite halvt hel nervös. Men jag ska hoppa, så är det!







Nu börjar det lukta klart i köket, sen får det bli sängen en
stund innan det är dags att snygga till sig och åka iväg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0