101231

Sista dagen på detta år, känns kul med en liten återblick. Jag gillar sånt, gör det lite för ofta. Detta året har jag levt för mig själv, levt som Freire förespråkar. Helt omedvetet fram tills han uppenbarade sig i kurslitteraturen. Jag är aningen bitter när jag tänker tillbaka, men jag vet bättre än så. Jag har tagit lärdom och växt. Det nya året inleddes av en fantastisk kyss till fyverkerierna, efterfest och dagen efter mat. Jag arbetade med fina människor, hade kontroll på tillvaron. Funderade febrilt på vad som skulle hända i höst då jag inte längde hade möjlighet att jobba kvar. Jag besökte en vacker ö i början på våren, prominerade och skapade nya kontakter. Jag var på en avgörande heldag. Jag grät till en fantastisk nyhet som jag längtar skarpt till att äntligen få se, hålla och snosa på. Jag hade den finaste födelsedagen, men fantastiska människor. Jag har sytt kläningar till väldigt fina tjejer. Upplevde vad en möhippa var och även hur det är att vara gäst på ett bröllop. I finaste klänningen, som jag ska passa på att ha på mig ikväll. Ett svenskt paradis med medelhavsvärme, bad, fantastiskt sällskap. Intressant hemfärd. Såg fantasktiska P!NK!! Strandfest, kubbturnering. Jag hoppade fallskärm! Lätt 2010års största minne! Jag slutade mitt jobb. Jag började högskolan, en otrolig resa so far! En fantastisk 90års fest med underbara människor. En ettårsdag! Massa kalas och en bra jul! Kortfattat, men jag är absolut nöjd!








































Kommentarer
Postat av: Daniel

låter som ett lyckat år. :] gott nytt år på dej (igen) nu! :D

2010-12-31 @ 15:16:31
URL: http://badsoundkillsgreatmusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0