100213

Det lantliga livet kallade. Högre makter ville att jag skulle komma ut mitt i ingen stans. En kanon kväll med trevligt sällskap, god mat och givetvis van tjejlaget tre gånger av tre! Tröttheten kom som ett slag på "käften", kylan började krypa långt in i kroppen. Aldrig förr har en skumgummimaddrass lockats så, sovsäck för vinterväder och filt så somnade jag. Sex timmar senare var det trettongrader innomhus och frukosten serverades. Långpromenad bland öppna fällt och bitande kyla friskade upp sinnet. Varm soppa gjorde sitt. Skönt att bara komma bort och släppa allt. Det behövde jag.

Om en vecka så är jag i full gång á La 50-tal, min klänning är inte klar. Men snart så, lite små fix kvar bara. Men i kväll har jag fixat en kjol till syster, den blev så fin! Fasen vad bra jag är, jag behövde verkligen få känna det. Jag är bra ända in i själen! Så här blev den:






Nu är mitt badkar fyllt till brädden med avgiftande salt som doftar ljuvligt! Det behöver jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0